O raporcie

Po raz drugi Grupa ING Banku Śląskiego przygotowała raport roczny w wersji online, który odwołuje się do najlepszych światowych praktyk w zakresie raportowania zintegrowanego. Aby ułatwić czytelnikom posługiwanie się narzędziami interaktywnymi, przygotowaliśmy instrukcję opisującą kluczowe funkcjonalności. Zachęcamy do obejrzenia krótkiej animacji jeszcze przed rozpoczęciem lektury raportu.

zamknij
PL ENG A wersja-kontrastowa informacja
Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Chcemy, aby nasi klienci podejmowali jak najlepsze decyzje finansowe.

Zdajemy sobie jednak sprawę, że potrzebują do tego informacji w prostej i przyjaznej formie. Dlatego zdecydowaliśmy się pisać o bankowych sprawach tylko prosto i krótko. Popularyzujemy ideę prostego języka również dlatego, że dzięki niemu oszczędzamy czas i dbamy o relacje. Proste pisanie oznacza dla nas m.in. usuwanie z treści niepotrzebnych wyrazów, trudnych konstrukcji gramatycznych czy zwrotów, które kojarzą się z urzędami. Dlatego w 2017 roku kontynuowaliśmy projekt Po prostu, którego celem jest właśnie uproszczenie komunikacji.

Treści w systemie Moje ING są proste i przyjazne. W styczniu 2017 roku Moje ING otrzymało Certyfikat prostego języka, który wydała Pracownia Prostej Polszczyzny. ING Bank Śląski jest pierwszym bankiem w Polsce, który otrzymał takie wyróżnienie.

Pracujemy nad narzędziami, które mają przypominać pracownikom, że tekst powinien być przyjazny. W 2017 roku ustandaryzowaliśmy naszą komunikację. Ważne teksty, które otrzymują nasi klienci, sprawdzają bankowi specjaliści językowi. Dbamy nie tylko o to, aby tekst był jasny, ale także, aby budował dobre relacje.

Kontynuowaliśmy upraszczanie naszych umów i regulaminów. Jest to w tej chwili nasz najwyższy priorytet. Upraszczanie tekstów prawnych wymaga od nas dużego wysiłku i szerokiej współpracy językoznawców, prawników oraz specjalistów biznesowych. Na koniec 2017 roku mieliśmy już uproszczonych 76 wzorów umów. W tej chwili pracujemy nad wdrożeniem tych wszystkich dokumentów i upraszczamy kolejne.

Oprócz komunikacji pisemnej zwracamy także uwagę na komunikację mówioną.
W 2017 roku kontynuowaliśmy projekt w naszym Contact Centre. Od początku projektu, czyli do 2016 roku, z prostej komunikacji przeszkoliliśmy blisko 280 pracowników. Szczególną uwagę zwracaliśmy na to, aby specjaliści na infolinii potrafili dopasować swój styl mówienia do odbiorcy.

W 2017 roku wprowadziliśmy nowy model obsługi klienta, w którym zwróciliśmy uwagę na sposób rozmowy specjalistów z klientami. Odeszliśmy od sztywnych i często sztucznych sformułowań. Liczy się naturalność specjalistów i ich umiejętność dopasowania się do sposobu komunikacji klienta.

Treści w systemie Moje ING są proste i przyjazne. W styczniu 2017 roku Moje ING otrzymało Certyfikat prostego języka, który wydała Pracownia Prostej Polszczyzny. ING Bank Śląski jest pierwszym bankiem w Polsce, który otrzymał takie wyróżnienie.

Pracujemy nad narzędziami, które mają przypominać pracownikom, że tekst powinien być przyjazny. W 2017 roku ustandaryzowaliśmy naszą komunikację. Ważne teksty, które otrzymują nasi klienci, sprawdzają bankowi specjaliści językowi. Dbamy nie tylko o to, aby tekst był jasny, ale także, aby budował dobre relacje.

Kontynuowaliśmy upraszczanie naszych umów i regulaminów. Jest to w tej chwili nasz najwyższy priorytet. Upraszczanie tekstów prawnych wymaga od nas dużego wysiłku i szerokiej współpracy językoznawców, prawników oraz specjalistów biznesowych. Na koniec 2017 roku mieliśmy już uproszczonych 76 wzorów umów. W tej chwili pracujemy nad wdrożeniem tych wszystkich dokumentów i upraszczamy kolejne.

Oprócz komunikacji pisemnej zwracamy także uwagę na komunikację mówioną.
W 2017 roku kontynuowaliśmy projekt w naszym Contact Centre. Od początku projektu, czyli do 2016 roku, z prostej komunikacji przeszkoliliśmy blisko 280 pracowników. Szczególną uwagę zwracaliśmy na to, aby specjaliści na infolinii potrafili dopasować swój styl mówienia do odbiorcy.

W 2017 roku wprowadziliśmy nowy model obsługi klienta, w którym zwróciliśmy uwagę na sposób rozmowy specjalistów z klientami. Odeszliśmy od sztywnych i często sztucznych sformułowań. Liczy się naturalność specjalistów i ich umiejętność dopasowania się do sposobu komunikacji klienta.

Klient

Pracownik

Rynek i media

ustawienia
zamknij

Zmień walutę na:

Zmień:

zamknij

Wyniki wyszukiwania: